Πολιτική Επιστροφών
Παραλαβή & Ελαττωματικά προϊόντα
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα, την ποσότητα καθώς και με το μέγεθος των προϊόντων μέσω τηλεφώνου 23990 20482 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (sales@bizzaroshop.gr) για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης, από την παραλαβή της παραγγελίας, εργάσιμης ημέρας.
Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την GRUPPO BIZZARO ΑΕ από κάθε ευθύνη προς τον πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεστε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους.
Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα αποστείλετε μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής που έχετε επιλέξει εντός το αργότερο 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση: GRUPPO BIZZARO ΕΙΔΗ ΕΝΔΥΣΗΣ ΑΕ 32 ΧΙΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ ΛΑΚΩΜΜΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, τηλ. 23990 20482, ΥΠΟΨΙΝ ESHOP. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που έχει διαπιστωθεί ότι είναι όντως ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων.
Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών.
Σε περίπτωση που κατόπιν της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας και εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους και από εμάς, θα επικοινωνήσουμε εντός 15 ημερών με εσάς ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα (με email ή fax) αν επιθυμείτε είτε εφόσον έχετε ήδη καταβάλει το τίμημα, την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του, είτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια προϊόντα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα, ή με ίσης αξίας προϊόντα.
Άρνηση παραλαβής
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει την παραγγελία δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων. Επίσης σε περιπτώσεις αρνήσεως παραλαβής κι εφόσον ο πελάτης δεν έχει ακολουθήσει την πολιτική ακύρωσης της εταιρείας, σε επόμενη παραγγελία δεν θα μπορεί να πληρώσει με αντικαταβολή.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό προϊόν οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας την ίδια μέρα που παρέλαβε είτε τηλεφωνικά είτε με email και το αργότερο την επόμενη εργάσιμη να στείλει πίσω το προϊόν.
Αλλαγές προϊόντων
Εγγεγραμμένος πελάτης:
Α. ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΩ COURIER
Β. ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ACS, EΛΤΑ COURIER ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ
Μη εγγεγραμμένος πελάτης:
Γ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΞΟΔΑ
Για τις αποστολές εντός Ελλάδας η επιστροφή γίνεται μέσω των συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών με χρέωση της εταιρείας μας για την πρώτη αλλαγή και αφορά μόνο εγγεγραμμένους πελάτες.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Για την αλλαγή απαιτείται η Φόρμα επιστροφών την οποία υποβάλλετε ηλεκτρονικά ή εκτυπώνετε και εσωκλείετε στο δέμα μαζί με την απόδειξη. Για να δεσμεύσετε το νέο προϊόν μπορείτε να κάνετε νέα παραγγελία γράφοντας στα σχόλια <αλλαγή> ή να καλέσετε στο 23990 20482 για να το δεσμεύσει κάποιος εκπρόσωπός μας.
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην ΆΡΤΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ στην οποία το παραλάβατε χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος και ότι άλλο υπάρχει μέσα στην συσκευασία (ναύλον,ριζόχαρτο,χαρτόνια) και να συμπεριλαμβάνετε επίσης και την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή προϊόντων ΔΕΝ θα γίνεται αποδεκτή από την εταιρία.
Στη συνέχεια καλείστε να υποβάλλετε μια νέα παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας επιλέγοντας το είδος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας, σημειώνοντας στα σχόλια της παραγγελίας ότι πρόκειται για αλλαγή.
Έπειτα αφού παραλάβουμε το είδος σας θα πραγματοποιηθεί η νέα παραγγελία σας εντός των επόμενων εργάσιμων ημερών.
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή?
Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη όταν δεν είναι εγγεγραμμένος ή σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και στην επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Αλλαγή προϊόντων και επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων έχει το δικαίωμα να το στείλει πίσω εντός 14 ημερών, από την ημέρα που έλαβε email από την εταιρεία ταχυμεταφορών ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς παράδοση. Στη περίπτωση ακυρώσεως της παραγγελίας η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού αφαιρεθούν τα μεταφορικά έξοδα τα οποία στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη. Για να γίνει δεκτή η αλλαγή/επιστροφή της παραγγελίας θα πρέπει μέσα στο κουτί να υπάρχει η απόδειξη, η φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη και από τα προϊόντα τα μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (νάυλον, καρτελάκι, ριζόχαρτο και ότι άλλο υπάρχει).
Μπορώ να κάνω αλλαγή προϊόντος σε κατάστημα GRUPPO BIZZARO?
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε ένα από τα παρακάτω καταστήματα της GRUPPO BIZZARO. Στο κατάστημα BIZZARO στην Παυλου Μελά 34 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στο κατάστημα BIZZARO στην Μ. Αλεξάνδρου 108 στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να φέρει τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και να επιδείξετε μαζί την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Ακύρωση παραγγελίας
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας από την επικύρωση της εντός 2 ωρών είτε τηλεφωνικώς στο 23990 20482 ή με email στην διεύθυνση sales@bizzaroshop.gr.